A melegek nem jelentenek veszélyt a heteroszexuálisokra. De ez fordítva nem igaz.
A férfi, akit szeretek: végső soron nincs is férfi rajta kívül. Hitem szerint mindenki arra teremtetett, hogy az övé legyen. És biztos vagyok abban, hogy ezt a férfit, az Egyetlent, sokkal jobban zavarják a homoszexualitással kapcsolatos konzervatív-keresztény megnyilvánulások, mint a homoszexualitás maga.
Ha ugyanis Jézus ezerrel gyűlöl valamit, akkor az az ítélkezés, a mások megbélyegzése. Persze, elő lehet néhány mondatot rángatni a Bibliából (pl. 3Móz 18, Róm 1, 26-27), melyek a homoszexuális életvitelt – főleg nyílt szcéna formájában – elmarasztalják. Csakhogy összehasonlíthatatlanul több helyen és hangsúlyosabban tiltja a Biblia a vádaskodást, a megszégyenítést. És azt ajánlja: ha valaki veszi a bátorságot, hogy mások erkölcseivel foglalkozzék, tegye ezt mérhetetlen alázattal, nagyobb bűnösnek tudva önmagát.
Nem is értem például, hogy egy olyan felekezet, ahol kiskorúak megerőszakolása napi gyakorlat, hogyan mer megszólalni szexuáletikai kérdésekben. Nem értem, hogyan tarthatja az átlagkeresztény kevésbé problémásnak a heteroszexuális hűtlenséget, a prostituáltak igénybevételét, valamint a gyűlölködő (pl. buzizó) beszédmódot, mint a homoszexuális kapcsolatot. Könyörgöm, olyan világban élünk, ahol a három legjövedelmezőbb iparág a fegyverekkel, a droggal és a gyereklányokkal való kereskedés! Csakugyan a kb. öt százaléknyi homoszexuális ellen kell küzdenünk? Jézus nagyon szereti őket. Ki vagy te, hogy utálkozol? Ne utálj, hogy ne utáltass!
Jó tíz éve történt, hogy az egyik legkedvesebb kollégám-barátom közös ebédünk közben jó nagy levegőt vett, és a szemembe nézve egy szuszra elmondta, hogy. Hát, egy pillanatra megállt a kanál a kezemben, de aztán megköszöntem, hogy a bizalmába avatott. Bár ő az ellenkezőjétől tartott, a barátságunk ettől kezdve mélyebb és komolyabb lett. Gyakran beszélt a testi-lelki vívódásairól, rejtőzködésről, önvádról, félelemről. Sokat tanultam tőle. Például azt, hogy mennyire hamis a mítosz, miszerint a melegek „meg akarják téríteni” a nem-melegeket. Nem akarják. Nem jelentenek a heteroszexuálisokra veszélyt (de ez fordítva már nem igaz). Az LMBT így nyilatkozik erről: „a melegmozgalom soha nem tűzte zászlajára egyetlen ember szexuális irányultságának vagy nemi identitásának megváltoztatását sem. Célunk nem az, hogy minél több meleg ember legyen, nem toborzunk tagokat közösségünkbe. A szexuális irányultság és nemi identitás adottság, az emberi személyiség lényegi vonása, erőszakkal nem megváltoztatható.”
Én nem féltem a gyerekeimet a melegektől. Inkábbb a melegeket féltem a gyalázkodó, gúnyolódó alakoktól. A sokat emelgetett „meleglobbi”, amitől állítólag rettegni kell, valójában nem reklámozni akarja a homoszexualitást. Csak tudatosítani, hogy hahó, a másképpen érző kisebbség ugyanolyan értékes emberekből áll, mint a többség. A felvonulásnak nyilván ugyanez a célja, de tartok tőle, Magyarországon az ellenkező hatást váltja ki. Mindenesetre a szervezők évről évre kérik a résztvevőket, hogy kerüljék a szélsőséges, obszcén megnyilvánulásokat. Csupán két gyomorforgató kivételről hallottam: amikor rózsaszín Bibliával parádézott egy fiú, meg amikor Gyurcsány a meneten smárolt a feleségével.
Summa, nem mernék arról értekezni, hogy mekkora bűn a homoszexualitás. Nincs jogom hozzá, mert fogalmam sincsen, milyen érzés ellenállhatatlan vágyat érezni egy azonos nemű iránt. Nem cserélnék homoszexuális embertársaimmal, nem hordanám a keresztjüket. Nagyon zavar, amikor a keresztény testvéreim gúnyolódnak rajtuk és mutogatnak rájuk. Én ezt nem teszem többé.
Már csak azért sem, hogy ha valaki közülük szeretné megváltoztatni az életét, bemutathassam a férfinak, akit szeretek.
42 hozzászólás, melyek közül a legfrissebbek:
“Egy ember, két vélemény « Katolikus szemmel” – bizony csak olyan jelentéktelen figurák szokták megváltoztatni a véleményüket ebben a kérdésben, mint az amerikai elnök, vagy a brit miniszterelnök. Persze tudom a választ: ők is csak a pillanatnyi népszerűség kedvéért, meg a politikai érdekeik miatt – ugyan ez speciel egyik esetben sem igaz, na de az kit zavar?!
Akkor újra kérdezem: melyik felekezetre gondoltál? Melyik felekezetben napi gyakorlat kiskorúak megerőszakolása? És a Biblia szerinted is 1700 éves mesekönyv?
Jó lenne, ha elgondolkodnál, miket beszélsz és kik mellett állsz.
[...] Balavány György HVG 2012. július 4. [...]
Tisztelt m.sz.
- először is nem tudom mire kéne megválaszolnom? Kezdjük az Ön írását alulról fölfelé haladva,
- nem nick néven írogatok,mint Ön,de ez engem nem zavar,csak ezt már alapból be bukta. Ez a valós hivatalos nevem,amit szüleim reám ruháztak,hivatalosan,apám által akit életemben nem láttam,de ez már egy másik téma. Azt sem tudom bevállalni,hogy jobbikos lennék,mert kívülállók minden politikai ocsmányságon. Tegye akinek ebben kedve leledzik,de engem egy párt se akarjon megrontani,az ő kis eszményeivel,mert látom az az út nagyon széles,és én az Úr Jézus útján,immáron 5-6 éve taposom,és nekem ez tökéletesen megfelel.
A többi írására pedig csak annyit tudnék válaszolni,amiket kiragadott a szövegkörnyezetből,amit én teljes eredeti formában beadtam,hogy szakemberek írták. Nem megbélyegezni,senkit hiszen én is bűnös emberként küzdök a saját ó emberi természetem ellen.
Amiket beadtam írást,éppen segítségnyújtás indukál embertársaim felé,és ha az én fiam lenne buzi,még jobban szeretném,mint most! Még jobban megvédeném,de elvinném,akit immár több éve tiszta szívből szeretek,az Úr Jézushoz! Megragadnám a fiam kezét,és beletenném az ő kezét a Szabadító JHVH-kezébe,és leborulva,kérném az én Uramat az Úr Jézust,hogy nagyon szeresse a gyermekemet. Igen,mindenkivel ezt fogom tenni,az Úr Jézust ajánlani,ha ezért mások megvetnek.
Nyisd meg a te szádat amellett, aki néma, és azoknak dolgában, akik adattak veszedelemre. Példabeszédek 31:8
Jézus Krisztus 27 évnyi homoszexualitásból mentett meg (Hungarian)
http://www.youtube.com/watch?v=pW6j3MPbNZU
erzsebetmeszaros
„A homoszexualitás a Biblia tanítása szerint egyértelműen bűn.”
Ja istenem, jézusmária atyagatya. Bün a homoszexualítás? a bibliában? Na ez már döfi. A biblia az a szexuális etalon és európa második legvallástalanabb országában (csak a cseheknél van kevesebb hívö, mint nálunk) a biblia az meg biztosan mérvadó. Egy 1700 éves mesekönyv, amit egyesek a homoszexuálisok ellen akarnak felhasználni mocskos politikai céljaik eléréséhez. (fujj, a „szent” könyvet ilyen profán célra.. nana!) Gondolom ettöl a bibliai „büntöl” most minden meleg betojt. ilyen az istenetek: rettegni kell töle, mert különben visz el a csúnya ördög a mégcsúnyább pokolba… jajaja…(tévedés ne essék a nem homoszexuális paráznák is „bünösek”… így lesz majd vagy 1 magyar a mennyekben, az is azért mert impotens) Amúgy meg: a bibliásoknak minden bün ami szexualitás és jó (ö bajuk). De ez sem nem mérvadó, sem nem érdekes. Akinek bün, annak legyen büntudata. (ha elég hülye hozzá) Csak ne kényszerítsék másokra öskori álmoráljukat.
„Sőt másoknak, főleg sokszor fiatalkorúaknak a megrontása”
Tisztázzuk: „megrontás” csak fiatalkorúak esetében rontás. A homoszexualitás sem egyenlö a megrontással. És a megrontás büntette sem tipikusan homoszexuális.
„Sok emberben meg van a rejtett hajlam az azonos neműek iránti érdeklődésre. „
„felébresztik, felerősítik ezt a vágyat, akkor rögzülhet, és a későbbiekben sok nehézséget okoz az illetőnek.”
Jaj istenem… nagyon tudatlan a magyar, ha ezt a sok bödültséget el is hiszi… „Felébreszteni” csak létezö vágyat lehet. A melegség nem fertözö, nem betegség, heteroszexuálist nem lehet homoszexuálissá „ébresztgetni”. Amúgy meg: a népesség 90-95% „valamilyen fokon” legalábbis biszexuális. Akkor miröl is értekezel itt?
(amúgy meg feltünt, hogy a szélsöjobboldali (bér?)kommentelök újabban nöi nikkekkel gyülölködnek. új “nemzeti” taktika a propagandahadjáratban…. vagy személyi cserék a jobbik irodában? ) :)))
Csak remélni tudom, hogy poszt szerző által is belinkelt Szabados Ádám blogon ( http://divinity.szabadosadam.hu/?p=5916 ) az olvasóknak “megígért” érdemi vita nem ugyanannak a hatalmi szónak a hatására maradt el, amelyik fél éve elnémította a mindennapi.hu-t…
“A homoszexualitás kedvező
környezetben úgy terjed, mint sötét és langyos helyeken a
gombafertőzés. Ezért válik általánossá a börtönökben és az olyan
hanyatló kultúrákban, mint a későhellenisztikus birodalmaké vagy a
miénk”. (…) “Ahol (..) a melegséget normálisnak tekintik, ott mintává
lesz. Ahol homo párok házasodhatnak, ott növekszik a homoszexuálisok
száma. Ahol gyereket is nevelhetnek, az maga a pokol” – Balavány György a Magyar Nemzet 2005. február 25-i számában.
Ágnes:
A linkelt cikk pontosan jól mutatja, hogy milyen az álliberális. Ők azok, akik nem tisztelik mások meggyőződését, a saját értékeit akarják ráerőltetni másokra, a liberalizmus zászlaja alatt. Valójában ők is ugyanolyanok, mint a mai magyar “konzervatív” jobboldal ellenkező előjellel! Egy kisebbség akarja ráerőltetni az értékrendjét a többségre.
Kérdezem én, hogy minket, a csendes többséget, akik egyik szélsőségbe se kívánnak beleesni, minket ki képvisel??
Annyiban igazat adok Önnek, és Erzsébetnek, hogy Balavány valamiért elég puha az LMBT-vel kapcsolatosan, nem hiszem, hogy el lehet hinni az ártatlannak tűnő reklámjukat. Nagyon is komolyan kell venni őket! Meggyőződésem, hogy az amerikai meleglobbi a legfőbb oka annak, hogy ma a republikánus elnökjelöltet nem Santorumnak hívják!
Tényleg így értené Pál, hogy “mindenkinek mindenné lettem”?
http://demokratikuskoalicio.hu/index.php/2011-12-05-15-42-05/ajanlottblogok/2916-pro-patria-et-libertate-ma-pedig-buzi-leszek
A két cikk nem sokban különbözik egymástól…
Egyébként sokkal több nem hívő ismerősömet hallom ocsmányabbul beszélni a másságról, következő körben pedig ugyanazok a keresztényeket szidják… Biztos, hogy a kereszténységet kell itt most elővenni? Ez így nagyon nem van jól.
És még valami: ezeken az eseményeken ugyanúgy gyomorforgató a “mocskos buzi”-zás, mint a rózsaszín férfibiblia (különben is, nem értem mi a baj a színével ha egyébkét a MELEG BÜSZKESÉG meg nem zavar? hiszen a kettő összetartozik…ha már…).
Dani,
hát nagyon jól látod (Bingó) az utolsó mondataiddal viszont nem értek egyet. Isten az aki ab ovo meghatározza az “ember “helyét,és a Gyuri nem véletlenül van itt,és mi sem. Nekik is elkél az Úr Jézus szerető megváltó üdvössége,és hiszem ha mi nem is látjuk fizikálisan,de egy-két embert a szívénél fogva megragad,és újjászüli halott lelkét megeleveníti. A mandisoknál akkora okkultizmus van és a M.N.újságnál is,sajna. De amúgy mindenhol nagy – gáz – van,még a keresztyénköreiben is!
-még jó hogy nem rajtunk múlik,de még a pápán sem aki bíborban és bársonyban, a nyakában fuxok,és az ujján méregdrága gyűrűk,és ki áll három mondatban magát ünnepeltetni…..és milliók éljeneztetik,akiket benne hagy a kárhozatban!
Mert egyedül a Szentlélek Istene az aki szüntelenül munkálkodik – hallelúja -
Erzsébet:
A cím nekem se tetszett túlzottan, nem tudom, hogy ezt (és a kiemelt részeket – vastag betűs) ki választja? Minden esetben a cikk írója?
Szerintem sem szerencsés Jézus esetében a “férfiségét” hangsúlyozni, mivel ő egy személyben testesíti meg az Embert (emberré lett elsősorban ugye és nem férfivé).
Ugyanakkor értem a mondanivaló lényegét, a vallásos ítélkezés és kárhoztatás ellen lép fel, jogosan. Szerintem az is baj, ha egy keresztény liberálisan gondolkodik a kérdésről és az is ha ítélkezően. Csak egyetlen (keskeny) út létezik, a krisztusi. De hogy ez adott helyzetben mit jelent, sokszor emberileg meg sem érthető…
Végül egy utolsó gondolat, a cikk nem rossz, de talán jobb lenne, ha a Mandineren vagy a Magyar Nemzetben lenne olvasható, mert az ottani olvasóknak TALÁN jobban szól, mint a hvg.hu olvasóinak! ;)
Értem mi motiválja, csak nem értem miért így… szükséges általánosítani? Miért?
“Már csak azért sem, hogy ha valaki közülük szeretné megváltoztatni az életét, bemutathassam a férfinak, akit szeretek.”
Ezzel a cikk biztos, hogy az ellenkezőjét éri majd el.
Nem hiszem, hogy bárki meg szeretné majd megváltoztatni az életét, hiszen azt sugallja, a homoszexualitás nem is olyan nagy(!) bűn, mint az ítélkezés és a vádaskodás… Pláne az OLYAN keresztények részéről… ezek a keresztények, milyen ostobák…
Igen, az irányultság ERŐSZAKKAL nem megváltoztatható. Szeretettel, odafordulással, személyes (!) figyelemmel… és azzal, hogy nem normaként definiáljuk, én ugyanis nem érzem, hogy a parádén táncoló polgártársaim arról akarnak meggyőzni, hogy mennyire értékesek, inkább arról, hogy milyen ítélkező vagyok, ha nem tetszik hogy az utcán csókolózni látok két férfit, de már azzal a szimpla ténnyel is, hogy keresztény vagyok, vagy heteroszexuális. csak akkor érzem, hogy nem propaganda, ha leül velem beszélgetni és ahogy a hozzászólók, elmeséli a küzdelmeit. És megértem. De ha kíváncsi, elmondom, naponta hogyan küzdök meg heteroszexuálisan is a démonaimmal, és hogy tudom, ha hagyom, hogy megtévesszenek, normális dolognak fogadom el azt ami (és nem aki!) nem az, mert a környezetem, a társadalom ugyanúgy normálisnak tartja pl. a házasságtörést, a pornográfiát, az abortuszt, ha nem védtelen gyerekekről lenne szó, talán eljön a idő, ahogy a homoszexualitást, úgy a pedofíliát is. És ahelyett, hogy azt mondanám, nekem olyan támaszom van, aki azt ígérte: “Elesnek mellőled ezeren, és jobb kezed felől tízezeren; és hozzád nem is közelít…” majd hatnék a környezetemre, ahelyett engedem, hogy hasson rám.
Na ez az igazi demokrácia Gyuri,ahol KÖTELEZŐVÉ TESZIK.lásd miről beszélek,vagy írók:
Egynemű párok templomi esketésére kötelezhetik az egyházakat
http://kereszteny.mandiner.hu/cikk/20120427_egynemu_parok_templomi_esketesere_kotelezhetik_az_egyhazakat
A brit kormány a házassági törvény reformját tervezi. A javaslat elfogadásának esetében az egyházak törvényt sértenének, ha megtagadnák az esküvőt a homoszexuális pároktól.
Gyuri-ám sajna ez a korszak már itt kopogtat,vallszeg ördögpatája által!
Gyuri ezt benézted,nem lehetsz Te magad a Sátán,mert ő egy személy,ráadásul fölöttünk sokkal nagyobb energia tömeggel rendelkezik,de Istennél nagyon kevés hiszen ő is Isten teremtménye! Nem dualizmus,egyenrangú partnerek ahol Te is ironizáltad ezt képekben,lásd a Sátán és az Úr Jézus szkanderozik….Tehát Te is beálltál a hamis Evangéliumot terjeszteni!
Én a szójátékokra fókuszáltam,akik ebben leledzenek,és megtévesztik a naiv embereket,akik még csak keresők…..(de szép szavakkal a Sátán a libsi teológiát hamisan duruzsolja a mai korszellemével,és beletaszítja a kárhozatba! Sajna! )
Mi az Ördög mai ideológiája? Hirdesd nagy szabadságokat,és a szeretet mindent überel.
De a többiről ne beszélj,és hallgasd el az isteni Igazságokat,sőt lépd át az isteni parancsolatokat hiszen azokat nem kell komolyan venni! Mint a (pl. 3Móz 18, Róm 1, 26-27) ez hülyeség a Gyuri szerint sőt egyenesen kárhozatos duma!
Summa summája,tehát ha valaki frankón idézi a Bibliából Isten szavát és benne a BŰNT,az ítélkező galád,és nagyon szeretetlen !!!!!!
Gyuri át lehet írni a Bibliát,Hitler is megtette….Ű
Neked mi a koncepciód,mit kéne elhagyni,vagy még beleírni?
Maradok szeretettel.
Vicces, némely kommentelő szemében mindjárt én leszek a Sátán…:)
Dániel teljesen igazad van,de menjünk a kezdetekre. Kígyó csak egy szót facsart ki! Azaz nagyon nem bírom a szójátékokat! Komoly ügyekben! Gyuri ebben kiváló! Lásd a fő címet! Szójáték,azaz megtévesztő! Nem egyértelmű! Hanem csapda ! “Szeret egy férfit! ” Miért nyernek a sztár ügyvédek? AZ EGÉSZ SZÓJÁTÉK !!!!!! Nem mind1 hová teszed az ést meg-et! Több évig ezt tanulják! Ez van ….
Fontos, hogy a keresztények ne az embert ítéljék el, ahogy a cikk is hangsúlyozza.
De a cselekedetet, a homoszexuális életmódot el lehet ítélni.
A Biblia írja:
“… se pulyák, se férfiszeplősítők … nem örökölhetik Isten országát.” (1 Kor 6: 9-11)
A pulya és a férfiszeplősítő a homoszexuálist jelenti.
Egy meleg mondhatja magát hívőnek, de valójában a cselekedete választja el őt Istentől.
Két dolog van ami újra csak aggaszt. Az egyik, hogy nagyvonalúan nem írod le, hogy SZERINTED bűn-e a homoszexualitás. A másik ez a mondatrész: “egy olyan felekezet, ahol kiskorúak megerőszakolása napi gyakorlat”. Nyugtass meg, hogy a saját felekezetedre gondoltál, és nem az enyémre. (Tudod: előbb a gerenda, aztán a szálka.) Egyébként ez a cikk is az álszentség gyanújába keveredne.
Jé, az előző hozzászólásra azt írja, hogy rendszermoderációra vár. De látom másnak is volt ilyen gondja. Hát nosza.
Azt hiszem a vallás és a homoszexualitás kapcsolata elég zavaros. A Biblia könyveinek zöménél a kialakulásuk körülményeit is jó ismerni. Például azt, hogy olyan társadalmakkal szemben definiálta magát az a közösség, melyben a promiszkuitás és a bi-, illetve homoszexualitás mindennapos volt, ahogy az állatok használta pótszerként (l. Zeusz ténykedését állatok képében). Így a bűnként való kihangsúlyozás nem kicsit annak is következménye, hogy bűnösnek kívántak feltüntetni mindenkit, aki a környező kultúrák modelljeiben gondolkodik, aszerint él. Jól mutatja ezt különben Onan is, mert miközben vastagon vétkezik a hagyományok ellen, azt a fajta, különben alighanem nem ritka “bünt” alig említik, és Onan kifejezetten mellékszereplő csupán a Bibliában.
Ugyanakkor tudható, hogy magát az egyházat is folyamatosan végigkísértette a probléma, ahogy manapság is.
“Már csak azért sem, hogy ha valaki közülük szeretné megváltoztatni az életét, bemutathassam a férfinak, akit szeretek.”
ezt az utolsó mondatot nem értem…. ugye ezzel nem azt állítod, hogy aki homoszexuális, az nem lehet hívő?
Teljesen jogosan lehet csesztetni a keresztényeket az álszentségükkel. (Bár azt azért nem teljesen értem, hogy mit is jelent mondjuk a másodrendű státuszba taszítás.) De nem árt ha a lelkes jogvédők meg a saját elveikhez ragaszkodnak, ha már a keresztények ezt nem mindig teszik! Mert ugyebár ők meg – a gondolatszabadság nevében – képtelenek felfogni a legalább ugyanolyan kicsiny agyacskájukkal, hogy valakiknek a homoszexualitást esetleg “tiltja a vallása”. És talán az sem válna kárukra, ha a keresztények esetében ők sem általánosítanának! Mer pont ők teszik eleve lehetetlenné a normális párbeszédet, azzal hogy szándékosan a hülyébbik fajtára mutogatnak. (Akik amúgy több kárt okoznak a hívőknek, mint bárki más.) Tudom, így sokkal könnyebb szellemi fölényemet fitogtatni, de tessék már egyszer azonos súlycsoportúakkal megmérkőzni! Mert keresztény berkeken belül is vannak értelmes hangok. Akik ugyan bűnnek tekintik a homoszexualitást, de a megbélyegzés ellen is felemelik a szavukat.
A melegek nem jelentenek veszélyt a heteroszexuálisokra. De ez fordítva nem igaz.
Lakására csalta és megrontotta a 13 éves fiút
Egy 13 éves fiú megrontásának gyanúja miatt előzetes letartóztatásba került egy budapesti férfi – közölte a Budapesti Rendőr-főkapitányság (BRFK) kedden a rendőrség honlapján.
http://www.delmagyar.hu/belfold_hirek/lakasara_csalta_es_megrontotta_a_13_eves_fiut/2287426/
“…Csupán két gyomorforgató kivételről hallottam: amikor rózsaszín Bibliával parádézott egy fiú, meg amikor Gyurcsány a meneten smárolt a feleségével…”
Furcsa, amikor így megmarad valami az emberek fejében és évek múlva is emlegetik.
Valahol hallottam egy fiúról én is, aki egyszer a BP Pride-on rózsaszín bibliával a kezében jelent meg vagy évtizede is már annak, de az a fiú nagykorú volt, így férfi,
másrészt ahogy én hallottam, ő hivatását tekintve: pap
Melegként sem látok kivetnivalót abban, hogyha egy pap bárhol bármilyen könyvborítót hord magánál amin kereszt van, amíg nem akar megtéríteni… sőt, ritka példaértékű, hogy amíg a mögöttes vallási-politikai szerveződések gyűlöletet keltenek, ő egyenlőségjelet tett az emberek közé.
Gyurcsány… nem a pártját vitte, hanem a párját, de legalább ott volt és nem ellene. Egyszer megnézném, hogy ugyanazon ügyet pártoskodás nélkül együtt pártolnák a politikai játszótér kicsinyes résztvevői. Elvégre amíg leköti őket a semmi cincálása és a társadalmi haszon fölözési jogáért való páváskodás, az őket éltető bamba tömeg legalább oda bámul, a háttérben pedig megtörténhet nélkülük, a társadalmi fejlődés maga.
[...] logikus volna, hogy írjak egy cikket a homoszexualitás üzenetéről is. Balavány Gyuri hvg-s posztját olvasva komoly kísértést éreztem, hogy ráforduljak erre a témára, de némi mérlegelés [...]
Nagyon szép írás.
Csak az nem világos, miért is volt provokáció a rózsaszín Biblia. Az egyház évszázadok óta előszeretettel szítja a feszültséget a melegekkel szemben, bizonyos értelmezések szerint az egyik fő oka annak, hogy a nyugati világban (illetve bocsánat, ott már nem is, talán már csak Kelet-Európában) a többség oly negatívan viszonyul a melegekhez.
A szeretet vallásának önjelölt prófétái – na jó, inkább félreértelmezői – szabadon és legfőképpen nagy nyilvánosság előtt provokálják, taszítják másodrendű státuszba azokat, akik nem úgy szeretnek, ahogy az az egyháznak tetszik. Miért tabu tehát, ha valaki egy rózsaszín Bibliával fejezi ki a nemtetszését? Ő nem mondhatja el a véleményét? Visszafelé nem érvényesül a szólásszabadság? Esetleg bárhol szabályozva van, hogy a Pantone-skála mely elemeit lehet a Biblia kötéseként használni? Vagy esetleg az egyházat kritizálni önmagában provokáció? (Ld. még a Mohammed-karikatúrák)
Szóval nem értem. Kár volt ezzel a részrehajlással elrontani ezt az amúgy remek írást.
Az ismétléseket kérem majd a személyes megjegyzésekkel törölni, és elnézést.
alkalmasint a hetero kapcsolatokat is, mint azt az MCST vagy mi, meg a KDNP ámokfutásainak esete is mutatja.
endresy.blogspot.com/2012/05/abortusztablettatol-szoboravatasig.html
Nem lobbi vagy nem lobbi kérdése. Csak.
Ahova a politika végletesen beteszi a lábát, azt tönkreteszi.
endresy.blogspot.com/2012/06/szexpolitika.html
copy-paste ismét. Hát akkor jő várakozást :-)
Nem lobbi vagy nem lobbi kérdése. Csak.
Ahova a politika végletesen beteszi a lábát, azt tönkreteszi.
http://endresy.blogspot.hu/2012/06/szexpolitika.html
alkalmasint a hetero kapcsolatokat is, mint azt az MCST vagy mi, meg a KDNP ámokfutásainak esete is mutatja.
http://endresy.blogspot.hu/2012/05/abortusztablettatol-szoboravatasig.html
12 órája vár rendszermoderációra egy hozzászólás? fura. A többi miért nem?
HOMOSZEX ÉS PARÁZNASÁG
A homoszexualitás a Biblia tanítása szerint egyértelműen bűn. Sőt másoknak, főleg sokszor fiatalkorúaknak a megrontása – vagyis erre a bűnre való kényszerítése még súlyosabb bűn. Sok emberben meg van a rejtett hajlam az azonos neműek iránti érdeklődésre. Ám ha ezt nem ingerlik, akkor nem okoz problémát és az ilyen emberek nemi élete is normális mederben folyhat. Ha azonban kisgyermekkorban, vagy bizonyos körülmények között – például börtönben, katonaságnál, netán fiúkollégiumban – felébresztik, felerősítik ezt a vágyat, akkor rögzülhet, és a későbbiekben sok nehézséget okoz az illetőnek.
http://www.ebredjetek-emberek.hu/Gondolkodj%20velem%20cikkek/homoszexesparaznasag.htm
Gyuri,az Úr Jézus nem libsi teológiát hirdetett,és nem azt mondta jer borulj a kebelemre,és én nagyon szeretlek,és innentől minden elvan kapálva mert én ezek a bűnökért is meghaltam,mintha én buzultam volna! És minden megvan bocsátva,menj és haladj tovább majd talizunk a mennyek országába,mert bűneid bocsánatot nyert!
Itt most álljunk meg,és kérem a filmkockákat az elejére visszatekerni,állítani.
Kezdjük újra! Az Úr Jézus szereti a bűnös embereket,és ebbe beletartoznak minden homi,pedofil,prosti,többszörös darabolós gyilkos,és Hitler aki 9millió embert kivégzett….
-az már egy másik legigazabb történet,az Úr csak az övéiért halt meg,mert a szent vére hiába nem hullott,azaz akik elkárhoznak,azokért semmiképpen.És az Úr a kegyelmét nem vonja vissza aki benne üdvössége lészen,mert akkor vissza kellene csinálni a kereszthalált!
Most vajon mit csinálna az Úr Jézus ha találkozna a félvonulókkal,akik mezítelenül riszálják,a hátsófelüket,az Andrássy úton? Haladna velük,és velük szimpatizálna? Nem,de nem is dobálná meg őket kővel! De a farizeusoknak is azt mondaná (az ellentüntetőknek) az dobja az első követ ki közületek bűntelen!
És akkor odalép Jézus,de akkor már elvonulóban az ellentüntetők,akik nagy morgás,és csaholás közepette elhagyják a terepet,mint akkor a farizeusok,akik a kezükből kiejtették a gyilkos követ!
És a buzimenetnek elmondaná az Úr Jézus,fiam én szeretlek,és nem akarom a halálod! Én ezért a bűnért is meghaltam,fiam nagyon szeretlek,de tud,ez bűn,igen az is bűn aki efelett ítélkezik,de tudd meg fiam,ha visszajövők akkor Ítélő Bíróként jövők,és bizony akkor örökre meg kell halnod! De pont ezért haltam meg,hogy velem légy a dicsőséges Jeruzsálembe! Én az Isten szent Fia hatalmamban áll megbocsátani,és ma még KEGYELMET osztogatok,jer és kövess.
Igen nekünk nem szabad ítélkeznünk,mert ehhez egyedül az Úr Jézusnak van privilégiuma,DE a BŰNT meg szabad ítélni,és kezdjük önmagunkban és ehhez mérten magunkról beszeljünk a másságban szenvedőknek,persze amikor erre zöld lámpát kapunk,és mély alázatban,és nagy-nagy szeretetben tegyük,mert mi egy fokkal nem vagyunk jobbak,csak Krisztus kegyelme által megmenekült bűnös emberek Isten dicsőségére! Ámen.
Jó. Benne van minden. Nekem is van hasonló élményem. Mint ahogy sokunknak van. Gyanítom. Már, akinek vannak igazi barátai…….csaknem húsz éve ismertem Lacit (nevezzük így, mert ez a neve). A feleségével is jóban voltam. Aztán egyszer csak azt hallom: válnak. Több mint tíz évnyi kiegyensúlyozott(nak kátszó) házasság után. Hónapokkal később mertem csak megkérdezni, hogy miért. Azt felelte, hogy azért, mert nem akarja bántani a feleségét. ????????? És akkor elmondta: évek óta érezte, hogy valami nincs rendben. Maga sem értette, mi van vele. Aztán – talán egy meghatározó élmény, vagy valami más hatására – rádöbbent a tényre: meleg. Azonnal véget vetett a házasságának, mert nem akarta rabolni a felesége idejét és életét. A saját lelkében azonban évekig nem tudott rendet rakni……vívódik nap mint nap…….küzd a saját démonaival és küzd az idegenek reakciójával…….egyszer megkérdeztem, mi volna számára a legjobb megközelítés? Hogyan viselkedjek vele? Azt mondta: viselkedj úgy, mintha nem érdekelne……. Igaza volt. Azóta minden titkába beavat, és a barátságunk igazivá vált. Azt hiszem, nem, biztos vagyok abban, hogy ha a zemberek körében nem volna trendi a nyílt színi buzizás, a melegfelvonulás egy decens esemény volna a sok közül…….
“Nem is értem például, hogy egy olyan felekezet, ahol kiskorúak megerőszakolása napi gyakorlat,”
Gratulálok, ismét egy öblös keresztényezés. Már persze ha nem a pedofil rabbikra gondoltál, de hát ezt asszem kizárhatjuk. Ugyanolyan primitívek vagytok mint a kurucok.
Azt kifejtenéd (akár magánban is), hogy Gyurcsány feleségével váltott csókja miért undorított?
Nem lobbi vagy nem lobbi kérdése. Csak.
Ahova a politika végletesen beteszi a lábát, azt tönkreteszi.
http://endresy.blogspot.hu/2012/06/szexpolitika.html
alkalmasint a hetero kapcsolatokat is, mint azt az MCST vagy mi, meg a KDNP ámokfutásainak esete is mutatja.
http://endresy.blogspot.hu/2012/05/abortusztablettatol-szoboravatasig.html
Jó kis írás, minden valódi hívőnek kellene hasonló önvizsgélatot tartania, le a kalappal előtted.
Respect.
Hahó!
Két gondolat még hozzá, az egyik vulg. – bocs!
Amikor az ún. heterók a melegeket vissza akarják vezetni az ún. normalitáshoz (szeretem, amikor egyesek mások genitáliái körül örködnek), nem gondolnak arra, hogy a meleg magnak a meleg emberben a helye. Kényszerből, társ. elvárásból asszonyhoz kényszeríteni valakit, gyereket csinálni enyhén szólva kontraproduktív – ha igaz a homoszexualitás (részbeni) örökletességéről szóló elmélet.
Sok száz évig tették (a kényszert), nem volt jó a feleségnek, nem volt jó a gyereknek, és nem volt jó a (gondolom tipikusan) látens homoszexuális férfinak. Örök harag, düh, agresszió, alkoholizmus, stb. (Bocs, hogy nőkröl nem írok. De talán ezt írja le Németh Kárász Nelliről az Iszonyban. Talán. Biztos évszázadokig sok nő is szenvedett.)
Másik: olvassátok el Grecsó új könyvéből (Mellettem elférsz) Sadi és Benedek szerelmét! Szép is, igaz is, fájdalmas is, sokkal többet fizettek érte ők ketten, mint a hetenként barátnőt váltogató férfitársaim kapcsolataikért fizettek együttvéve mondjuk az elmúlt tíz évben. Benedek édesanyja arra is ráérzett, hogy B. nem a férfiakat szereti, hanem egyetlen valakit, aki – az Úr kegyelméből, vagy büntetéséből – férfi. És megérezte, hogy ez mély szeretet még fiú-lány viszonylatban is ritka.
A harmadik…. Ja, csak kettőt mondtam. A harag és a kontroll versus látens homoszexualitás témakörben, majd máskor.
Üdv, Iván
Véleménye van? Ossza meg velünk!
Jelentkezzen be az alábbi szolgáltatások valamelyikével:
Enter your WordPress.com blog URL
http://.wordpress.com
Proceed